Monday, April 9, 2012

saket hati!!

pernah bengang dengan ayah sendiri? aku selalu..
aku tak macam orang lain.. ayah aku lain
unresponsible, etc..etc..
penipu tu first thing yang aku boleh describe die
maybe ramai akan kutuk aku balik sebab cakap
ayah sendiri camni

tapi, aku dah lama memendam perasaan
aku kesiankan mama, adik-adik
orang yang tengok aku dari luar mungkin tengok aku
macam orang biasa.. has a happy family
but actually, i don't have one

kenapa ye jadi kat aku semua ni?
aku kadang-kadang rasa macam tak nak maafkan dia
tapi diakan ayah aku
dia yang bagi aku sekolah semua
tapi, kenapa dia wat perangai macam ni??

dia tak sayang ke anak-anak dia?
dia taknak ke hidup dah tua macam ayah orang lain?
dia taknak ke hidup bahagia dengan keluarga dimasa tua dia?
tak nak ke papa???

0 comments:

Post a Comment